Když si někdo není schopen obstarat dostatek zákazníků, má jako podnikatel smůlu. A je vlastně úplně jedno, v jakém oboru podniká a zda se této své činnosti věnuje v reálném objektu nebo někde na webu na internetu. Zákazníky je prostě potřeba mít, bez těch se v žádném případě podnikat nedá.
Jenže co když by někdo rád podnikal na internetu, jenže je veškerá jeho snaha o získání klientely neúspěšná? Co když někdo dělá, co je jenom v jeho silách, ale pořád ne, a ne zajistit svému webu takovou návštěvnost, aby se díky ní dalo uživit?
Když je tomu tak, není prostě vyhnutí a musí se hledat nějaká další pomoc. A to pochopitelně nejlépe ta profesionální, u které je úspěšnost zaručená. A kde lze nalézt pomocnou ruku?
Někteří z podnikatelů na internetu už takovou pomoc nalezli a využili. A ty poznáte podle toho, že slaví podnikatelské úspěchy. Ale jsou tu i ti, kdo o takové pomoci slyšeli, ale doposud na ni nevsadili, případně o ní nemají ani potuchy, a ti se pro změnu vyznačují tím, že je to s jejich podnikáním nahnuté, pokud to není dokonce vyslovená tragédie.
A co je pomocí, která může prospět kdejakému internetovému podnikání? Jsou to pochopitelně například SEO reklamy. Žádná propagace tu není nikdy na škodu, a když je tato dokonalá a úspěšná, pomáhá získávat nové zákazníky a díky nim i transakce a zisky.
Ovšem prosazování se nemusí být jenom záležitostí reklamy. Je tu navíc i optimalizace pro internetové vyhledávače, a i ta prospívá, byť poněkud odlišně. A to tím, že zajišťuje postupným zdokonalováním webu a toho, co s ním souvisí, lepší pozici daného webu v internetových vyhledávačích.
A co vychází z duelu SEO versus PPC vítězně? Ti, kdo už to vyzkoušeli, vědí, že vlastně obojí. Protože jak optimalizace, tak i PPC reklamy přinášejí žádoucí efekt. A když se využije obojí, dosáhne se toho nejlepšího možného výsledku.